Søndag 10. nov Kl. 18:00

STUDENT: 230,-
HONNØR: 230,-

Forestillingen starter presis.

Kioskene åpner 1 time før forestillingen starter. Vi selger drikke og snacks. Medbrakt er ikke tillatt. Vær ute i god tid for å unngå kø.

Vitenshitshow – Dennis og Stians vitenskapsshow

Velkommen til «VitenShitShow» på Moss kulturhus! Stian Sandøs og Dennis Sivas populære vitenskapsshow!
Dennis Siva og Stian Sandø har i en årrekke underholdt barn og unge med sitt populære sceneshow! Her tar de med seg det beste og morsomste fra TV! Showet er en herlig cocktail av flammer, eksplosjoner, latter og læring! Opplev Dennis og Stians mest forrykende eksperimenter og stunts som barna har sett dem gjøre på TV!

Vitenshitshow er et engasjerende, lekent og lærerikt vitenskapsshow hvor Stian Sandø og Dennis Siva fremfører sine mest forrykende eksperimenter og stunts som barna har sett dem gjøre på TV!

Showet passer aller best for barn og unge i alder 5-15 år

Om Dennis:
Dennis Siva Lie, er en prisbelønnet programleder og energisk formidler. Han studerte Biologi ved UiO, og med stor lidenskap for klima og natur tar han med seg stort engasjement i både foredrag og show. Han begynte som programleder for NRK i 2019 for det populærvitenskapelige programmet «Newton», og senere «Superkroppen» og “Ikke gjør dette mot klimaet”, som gir publikum en unik blanding av underholdning og læring. Han har vunnet både Emmy og Gullrute.

Om Stian:
Stian Sandø er en 32 år gammel programleder, TV-personlighet og gründer.Han gikk på Ski vgs. Han har studert Computer Science og Electrical Electronics på NTNU.Han opprettet eller eier en rekke selskaper som D-SCOR, Flare og Nerdekollektivet. Fra NRK er han blant annet kjent fra Newton, Sommeråpent og Unormal.