Lørdag 1. mar Kl. 16:00

VARIGHET: 2 timer

MEDLEM: 275,- (av Bluesklubben)

The TonyC Band – Moss bluesklubb

The TonyC Band er definitivt ikke ung, langhåret og vakker – heller «old, bald and ugly»….men med sjarm så det monner!

Bandet består av etablerte musikere med mange års fartstid sammen med mange kjente norske og internasjonale artister. De har utviklet en drivende blues-rock stil, som har samtidig sine følsomme sider….

TonyC’s klassisk blues og rock, blandet med egne låter, handler ikke om ungdommelig kjærlighet innpakket i rosa sløyfer, men om livets realiteter, absolutt ingen «ooh ooh baby yeah yeah.

TonyC – vok., munnspill
Øystein Olausen – vok., gitar
Frode Røstvang – gitar
Asbjørn P. Olsen – bass
Cato Holmen – trommer

The TonyC Band har spilt over hele landet, og har gitt ut 2 samlinger,  «Living On Borrowed Time» og «Manchester Man», som begge kan høres på. Spotify.