Søndag 27. okt Kl. 18:00

BARN: (under 16år) 120,-
MEDLEM: (av skolekorps) 0,-

"Skolekorpsmedlemmer, uansett korps": 0,-

Kioskene åpner 1 time før forestillingen starter. Vi selger drikke og snacks. Medbrakt er ikke tillatt. Vær ute i god tid for å unngå kø.

Høstkonsert med Moss og Omegn Janitsjar

Moss og Omegn Janitsjar teamer opp med Mossekråkene Skolekorps og inviterer deg med på en spennende reise med både lyd og bilde gjennom spillmusikkens verden!

Musikk i dataspill har utviklet seg enormt gjennom tidene. Der man tidligere nøyde seg med pling-plong og bipp-bipp, kan man i dag oppleve hele symfonier for orkester og kor samt konserter
utelukkende med spillmusikk! På grunn av tekniske og sosiale framskritt har spillmusikksjangeren med årene etablert seg som en anerkjent sjanger på linje med filmmusikk, og man har i dag komponister som skriver utelukkende for dataspill.

I løpet av denne konserten vil du få høre og se noe av hva denne sjangeren har å by på, og du vil få høre musikk fra kjente dataspill som Minecraft, Zelda, Super Mario, World of Warcraft med flere.

Reiseleder for kvelden er ingen ringere enn Ole Jacob Lindberg, kjent fra blant annet Kaptein Rødskjegg, og sammen med dirigentene Hans Andreas Kjølberg og Frode Engan skal vi ta deg med på en reise som du ikke vil gå glipp av. Finn fram barnet i deg eller ta med egne barn og bli med!