Lørdag 9. nov Kl. 18:00

VARIGHET: Forventet varighet: 1 time og 30 minutter
ARRANGØR: Moss kulturhus

STUDENT: 195,- (med studentbevis)

Brene åpner 1 time før forestillingen starter. Vi selger drikke og snacks. Medbrakt er ikke tillatt. Vær ute i god tid for å unngå kø.

20 år med “Cohen & Duende” – et jubileum!

Bli med på en musikalsk og visuell feiring av 20 år med Duende Studio og den tidløse musikken til Leonard Cohen!

I 2004 var det premiere på konserten «Cohen & Flamenco» i Duende Studio i Møllebyen. Leonard Cohens muse, Marianne Ihlen var den gang vår inspirerende mentor og   publikum.

I løpet av to tiår har vi presentert Cohens tekst univers og legendariske melodier i kombinasjon med flamenco dans, i  en rekke oppsetninger i Norge. Cohen var også som kjent, inspirert av «flamenco-poeten» Federico Garcia Lorca.

Du får høre sanger som “Bird on the wire»,”First We Take Manhattan”, “Dance me to the end of love”, «Take this waltz» og andre sanger  krydret med musikalske og visuelle elementer fra Cohens tid inspirert av Middelhavet.

Opplev en kveld fylt med musikk og nostalgisk stemning enten du er en langvarig fan av Leonard Cohen eller ny til hans musikk.

Vokal/gitar/cajon: Solon
Tekst og vokal/kor: Julia Sørensen og Mariell Sørensen.
Dans: Hanne M Knutsen
Gitar: Hans Ole Sponberg Hansen